Greetings dear readers / salam buat para pembaca

Knowing that I say it better in writing, and I do love writing, I decided to write my experiences and thoughts in this blog so this is my e-diary.

Don't speak Indonesian? No need to worry, it is written both in Indonesian and in English.

Happy Reading, everybody !
__________________________________________

Buat saya mengungkapkan isi hati dan pemikiran lebih gampang dilakukan dalam bentuk tulisan dan karena saya juga senang menulis, saya memutuskan menulis hal-hal yang saya alami dan yang ada dalam pikiran saya dalam blog ini.

Untuk yang tidak bisa berbahasa Indonesia, jangan khawatir, blog ini saya tulis dalam bahasa Indonesia dan Inggris.

Selamat membaca !

Thursday, March 10, 2011

Sibuknya Senin / Hectic Monday

Baru terasa deh maboknya sudah tidak punya asisten di kelas. Hari ini (Senin, 7/3) dari pagi sampai siang kesibukan di kelas tidak berhenti-henti. Dari mulai mengajar di kelas sendiri sampai siang waktu ngajar les anak TK B. Tidak sempat makan bekal jadinya. Wih, untung aja cacing di perut pada anteng. Hehe.

Bu Ninik yang mantan guru & kepsek di sekolah datang. Jam berapa datangnya saya tidak tahu. Tiba-tiba setelah anak-anak pulang jam 10.30 baru saya tahu kalau beliau datang. Tapi pada waktu itu ybs lagi pergi lagi. Sampai kami selesai mengajar les anak TK B jam 12 siang, beliau belum kembali. 

Yah, akhirnya hari ini yang saya jumpai hanyalah kopernya bu Ninik. Hiks... padahal saya kepingin betul ketemu sama yang namanya Bu Ninik. Selama ini hanya namanya saja yang saya dengar. Begitu orangnya muncul.. eh, kok malah tidak menyempatkan diri untuk menongolkan diri kek di kelas-kelas kami.
___________________________________________________________________

Oh my, I just had a very hectic Monday (March, 7th) & part of it because I no longer have an assistant in class so I've got to do it all by myself. & I was busy from morning to noon. I couldn't even have lunch though I have brought my lunch in my lunch box. Glad it didn't give me stomachache. 

Ms. Ninik, the former teacher & headmaster in this school came today. I didn't know what time did she come. She went out again when I realized she visited our school & she hasn't returned after we left at noon. Great. So the one I met today was her suitcase. Lol. Well, that's the only thing of her that was left in school. 

I was pretty disappointed because I've been looking forward to meet her. All this time I have heard about her. I regretted it that she didn't take her time to just popped in our classrooms after she got in school. After all, it is not like she can drop by everyday.

No comments:

Post a Comment